Bedømmelse for: SAM online stores Danmark

4.3  /  5

Calculated from 60 reviews (de seneste 12 måneder) from 4 accounts.
Samlede bedømmelser: 294

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

Showing english reviews from customers who have completed a transaction with SAM online stores Danmark

5 / 5

Fine priser. Kvalitetsprodukt. Fint medsendt tilbehør. Hurtig afsendelse. Fint beskyttet pakning ifm afsendelse. Alt i alt: 5 stjerner!

den 01.03.2021 kl. 18:16

den 01.03.2021 kl. 18:16

5 / 5

Produkter af god kvalitet. Beskrivelserne på hjemmesiden passer spot on med hvad man får leveret. Leveringen var også upåklageligt til informeret tidspunkt.

den 01.02.2021 kl. 12:50

den 01.02.2021 kl. 12:50

5 / 5

Jeg bestilte et vægbeslag til Sonos. Det blev leveret som lovet og lever fuldt op til forventningerne.

den 21.01.2021 kl. 17:23

den 21.01.2021 kl. 17:23

4 / 5

Good price, well packaged, fast delivery.

My only criticism is that for the larger size they do not include enough fixing brackets.

den 20.01.2021 kl. 14:46

4 / 5

Good price, well packaged, fast delivery.

den 20.01.2021 kl. 14:46

5 / 5

Nemt at bestille, og forsendelse gik hurtigt.

den 19.01.2021 kl. 10:19

5 / 5

Nemt at bestille, og forsendelse gik hurtigt.

den 19.01.2021 kl. 10:19

SAM online stores Danmark

• Med online stores i Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig, Storbritanien, Østrig, Italien, Spanien og Irland, er vi en af de største producenter og sælger af præsentationsprodukter i Europa. 99% procent af hvad vi sælger er fremstillet i en af vores egne state-of-the-art produktionsfaciliteter. Vores egne mærker: sam creative, sam connect eller sam office, er blevet synonym for innovation og kvalitet til en god pris. Takket være vores moderne centrale distributionscenter, kan vi levere dine bestillinger hurtig til hele Vest Europa, hele året rundt. SAM online stores er producent, distributør og sælger; alles-i-1. Dette betyder, at vi har gode priser, korte leveringstider, produkter på mål og kunderservice fra eksperter. Vi mener, at dette er fordelene ved at købe direkte hos producenten!

• Adresse:

01.03.2021 kl. 18:16
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

mere »

eKomi niveauer