Bedømmelse for: SAM online stores Danmark

4.4  /  5

Calculated from 46 reviews (de seneste 12 måneder) from 5 accounts.
Samlede bedømmelser: 330

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

Showing english reviews from customers who have completed a transaction with SAM online stores Danmark

5 / 5

Alt fungerede fint - både vare og levering.

den 15.12.2021 kl. 16:48

5 / 5

Alt fungerede fint - både vare og levering.

den 15.12.2021 kl. 16:48

5 / 5

Vi bestilte en glas opslagstavle. Alt var ok og hurtig levering.

Dog var indpakningen meget beskadiget, hvilket er bekymrende når det er et glas produkt, men den kritik må falde på fragtfirmaet DHL. Pakket bar tydeligt præg af, ikke at være behandlet forsigtigt, trods tydelig mærket "FRAGILE". Heldigvis var produktet ikke gået i stykker.

den 14.12.2021 kl. 18:24

5 / 5

Vi bestilte en glas opslagstavle. Alt var ok og hurtig levering.

den 14.12.2021 kl. 18:24

2 / 5

Jeg har købt én hvid magnetisk whiteboard tavle 30*45cm det viser sig bare at den ikke er magnetisk.

Den er tydeligt beskrevet som magnetisk både på hjemmeside og i brugervejledningen.

Jeg har skrevet til kundeservice men har ikke modtaget noget svar.

Vh
    ***

den 06.12.2021 kl. 19:05

2 / 5

Jeg har skrevet til kundeservice men har ikke modtaget noget svar.

Vh
    ***

den 06.12.2021 kl. 19:05

5 / 5

Hurtig international levering fra andet EU land. Og flot glastavle, der overgik vires forventning

den 17.11.2021 kl. 20:48

den 17.11.2021 kl. 20:48

4 / 5

Tavlen er fin og lever helt op til mine forventninger.

den 27.10.2021 kl. 17:55

4 / 5

Tavlen er fin og lever helt op til mine forventninger.

den 27.10.2021 kl. 17:55

SAM online stores Danmark

• Med online stores i Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig, Storbritanien, Østrig, Italien, Spanien og Irland, er vi en af de største producenter og sælger af præsentationsprodukter i Europa. 99% procent af hvad vi sælger er fremstillet i en af vores egne state-of-the-art produktionsfaciliteter. Vores egne mærker: sam creative, sam connect eller sam office, er blevet synonym for innovation og kvalitet til en god pris. Takket være vores moderne centrale distributionscenter, kan vi levere dine bestillinger hurtig til hele Vest Europa, hele året rundt. SAM online stores er producent, distributør og sælger; alles-i-1. Dette betyder, at vi har gode priser, korte leveringstider, produkter på mål og kunderservice fra eksperter. Vi mener, at dette er fordelene ved at købe direkte hos producenten!

• Adresse:

15.12.2021 kl. 16:48
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

mere »

eKomi niveauer