Bedømmelse for: SAM online stores Danmark

3  /  5

Calculated from 42 reviews (de seneste 12 måneder) from 6 accounts.
Samlede bedømmelser: 414

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

Showing english reviews from customers who have completed a transaction with SAM online stores Danmark

5 / 5

Varen lever fuldt op til beskrivelse og billeder på hjemmesiden. Hurtig levering.

den 12.03.2024 kl. 12:25

den 12.03.2024 kl. 12:25

2 / 5

Har stadig IKKE modtaget min bestilling selvom der stod levering 2-4 december....
    Kommentar fra SAM online stores Danmark:
    Kære kunde, hvor er det ærgerligt, at forsendelsen ikke kunne leveres til dig. Jeg kan se, at vi siden har håndteret tilbagebetalingen. Hvis der er yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeserviceteam.

den 06.12.2023 kl. 17:17

2 / 5

Kommentar fra SAM online stores Danmark:

den 06.12.2023 kl. 17:17

5 / 5

Let at finde rundt på hjemmesiden, samt let at bestille. Varen til aftalt tidspunkt.

den 20.11.2023 kl. 16:42

den 20.11.2023 kl. 16:42

1 / 5

Jeg har ikke modtaget min vare endnu!

den 15.11.2023 kl. 19:36

1 / 5

Jeg har ikke modtaget min vare endnu!

den 15.11.2023 kl. 19:36

Har ikke modtaget varen

den 14.11.2023 kl. 16:15

Har ikke modtaget varen

den 14.11.2023 kl. 16:15

SAM online stores Danmark

• Med online stores i Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig, Storbritanien, Østrig, Italien, Spanien og Irland, er vi en af de største producenter og sælger af præsentationsprodukter i Europa. 99% procent af hvad vi sælger er fremstillet i en af vores egne state-of-the-art produktionsfaciliteter. Vores egne mærker: sam creative, sam connect eller sam office, er blevet synonym for innovation og kvalitet til en god pris. Takket være vores moderne centrale distributionscenter, kan vi levere dine bestillinger hurtig til hele Vest Europa, hele året rundt. SAM online stores er producent, distributør og sælger; alles-i-1. Dette betyder, at vi har gode priser, korte leveringstider, produkter på mål og kunderservice fra eksperter. Vi mener, at dette er fordelene ved at købe direkte hos producenten!

• Adresse:

12.03.2024 kl. 12:25
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

mere »

eKomi niveauer