Bedømmelse for: SAM online stores Danmark

4.1  /  5

Calculated from 62 reviews (de seneste 12 måneder) from 4 accounts.
Samlede bedømmelser: 224

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

Showing english reviews from customers who have completed a transaction with SAM online stores Danmark

4 / 5

Whiteboardet blev skadet under transporten. Vores produktionsfolk tjekkede den, fordi chaufføren tabte tavlen på vej ud af bilen, men kunne ikke umiddelbart se nogle skader, så de godkendte den. Men da vi pakkede den op efter jul, var den nederste ramme i whiteboardet beskadiget. Ved ikke om der er nogle muligheder for at gøre noget? Ellers rigtig god service ved kontakt!

den 14.01.2020 kl. 12:22

den 05.01.2020 kl. 16:31

Vil gerne anbefale jer til andre

den 05.01.2020 kl. 16:31

3 / 5

ved ikke om jeg er tilfreds, da jeg indtil nu ikke har fået varen, hvor bliver den af, ventet længe nu !!!

den 25.12.2019 kl. 22:25

3 / 5

den 25.12.2019 kl. 22:25

SAM online stores Danmark

• Med online stores i Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig, Storbritanien, Østrig, Italien, Spanien og Irland, er vi en af de største producenter og sælger af præsentationsprodukter i Europa. 99% procent af hvad vi sælger er fremstillet i en af vores egne state-of-the-art produktionsfaciliteter. Vores egne mærker: sam creative, sam connect eller sam office, er blevet synonym for innovation og kvalitet til en god pris. Takket være vores moderne centrale distributionscenter, kan vi levere dine bestillinger hurtig til hele Vest Europa, hele året rundt. SAM online stores er producent, distributør og sælger; alles-i-1. Dette betyder, at vi har gode priser, korte leveringstider, produkter på mål og kunderservice fra eksperter. Vi mener, at dette er fordelene ved at købe direkte hos producenten!

• Adresse:

14.01.2020 kl. 12:22
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

mere »

eKomi niveauer