Bedømmelse for: SAM online stores Danmark

4  /  5

Calculated from 28 reviews (de seneste 12 måneder) from 5 accounts.
Samlede bedømmelser: 352

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

Showing english reviews from customers who have completed a transaction with SAM online stores Danmark

5 / 5

levering fra Holland fungerede udmærket. Produktet er meget flot til en rimelig penge og fragt betalt af Sam.

den 24.10.2022 kl. 16:44

den 24.10.2022 kl. 16:44

3 / 5

I beder om en tilbagemelding den 6. okt., men jeg har først modtaget det ene produkt den 11. okt. og endnu ikke det andet produkt. Info-flow fra TNT har været mangelfuldt og jeg har selv måtte være opsøgende på information flere gange.
    Jeg er godt tilfreds med SAM, jeres kundeservice og produkter - men jeres valg af transportør er ikke godt. Jeg ville vælge noget anden transportør end TNT, hvis jeg var SAM.

den 12.10.2022 kl. 07:34

den 14.08.2022 kl. 08:50

Hurtig levering, varer af høj kvalitet

den 14.08.2022 kl. 08:50

4 / 5

Tavlerne er perfekte og meget nemme at sætte op. Magnet lommerne er ikke helt gode, da plastikken er større end selve lommen, det giver problemer når du vil forsøge at sætte plastikken ind i den trekant der er. Så er det ikke plan.

den 05.08.2022 kl. 14:20

4 / 5

den 05.08.2022 kl. 14:20

SAM online stores Danmark

• Med online stores i Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig, Storbritanien, Østrig, Italien, Spanien og Irland, er vi en af de største producenter og sælger af præsentationsprodukter i Europa. 99% procent af hvad vi sælger er fremstillet i en af vores egne state-of-the-art produktionsfaciliteter. Vores egne mærker: sam creative, sam connect eller sam office, er blevet synonym for innovation og kvalitet til en god pris. Takket være vores moderne centrale distributionscenter, kan vi levere dine bestillinger hurtig til hele Vest Europa, hele året rundt. SAM online stores er producent, distributør og sælger; alles-i-1. Dette betyder, at vi har gode priser, korte leveringstider, produkter på mål og kunderservice fra eksperter. Vi mener, at dette er fordelene ved at købe direkte hos producenten!

• Adresse:

24.10.2022 kl. 16:44
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

mere »

eKomi niveauer