Bedømmelse for: SAM online stores Danmark

3.9  /  5

Calculated from 47 reviews (de seneste 12 måneder) from 4 accounts.
Samlede bedømmelser: 173

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

Showing english reviews from customers who have completed a transaction with SAM online stores Danmark

5 / 5

Hurtig levering og et godt produkt

den 15.05.2019 kl. 19:47

2 / 5

Jeg købte 2 stk. computerholdere på hjul. De skulle samles ved hjælp af nogle vingemøtrikker. Men vingemøtrikkerne kunne ikke skues på bundpladen, så gevindet på bundpladen blev ødelagt, så derfor kan jeg ikke samle computerholderen, og dermed er mine penge spildt, da jeg jo ikke kan få en ny bundplade!

den 14.05.2019 kl. 09:51

2 / 5

den 14.05.2019 kl. 09:51

5 / 5

Super service. Varmt anbefales.

den 01.04.2019 kl. 20:53

5 / 5

Super service. Varmt anbefales.

den 01.04.2019 kl. 20:53

I am afraid will not be a returning costumer
    But homepage and shipment was satisfactory

den 08.03.2019 kl. 07:01

***
    So, first off I wouldn't reccommend Sam Online Stores, since they sell products that haven't been properly tested ***

den 13.02.2019 kl. 20:49

***

den 13.02.2019 kl. 20:49

5 / 5

Præcis og hurtig levering - hver gang !

den 24.01.2019 kl. 17:36

SAM online stores Danmark

• Med online stores i Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig, Storbritanien, Østrig, Italien, Spanien og Irland, er vi en af de største producenter og sælger af præsentationsprodukter i Europa. 99% procent af hvad vi sælger er fremstillet i en af vores egne state-of-the-art produktionsfaciliteter. Vores egne mærker: sam creative, sam connect eller sam office, er blevet synonym for innovation og kvalitet til en god pris. Takket være vores moderne centrale distributionscenter, kan vi levere dine bestillinger hurtig til hele Vest Europa, hele året rundt. SAM online stores er producent, distributør og sælger; alles-i-1. Dette betyder, at vi har gode priser, korte leveringstider, produkter på mål og kunderservice fra eksperter. Vi mener, at dette er fordelene ved at købe direkte hos producenten!

• Adresse:

15.05.2019 kl. 19:47
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

mere »

eKomi niveauer