Bedømmelse for: SAM online stores Danmark

3.8  /  5

Calculated from 46 reviews (de seneste 12 måneder) from 4 accounts.
Samlede bedømmelser: 184

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

Showing english reviews from customers who have completed a transaction with SAM online stores Danmark

4 / 5

Alt ok.

den 12.07.2019 kl. 17:25

4 / 5

Alt ok.

den 12.07.2019 kl. 17:25

Very fast and safe delivery
    The gods came at the expected time and in one piece ( glass ware)
    Best Regards
    ***

den 06.07.2019 kl. 01:27

Very fast and safe delivery
    The gods came at the expected time and in one piece ( glass ware)
    Best Regards
    ***

den 06.07.2019 kl. 01:27

5 / 5

Hurtig levering og nem bestilling.

Jeg var en smule skeptisk grundet blandede anmeldelser, især på ***, men har nu bestilt tre projektorlærreder til mine to kollegaer og mig selv, og leveringen har været hurtig, og produkterne i super kvalitet!

den 28.06.2019 kl. 12:10

5 / 5

Hurtig levering og nem bestilling.

den 28.06.2019 kl. 12:10

1 / 5

Hvordan kan jeg bedømme det når jeg ikke har fået min bestilling endnu. Kan den sidde fast et eller anden sted?

den 19.06.2019 kl. 08:02

1 / 5

den 19.06.2019 kl. 08:02

5 / 5

Havde ledt rigtigt længe efter en stander/holder til en vga skærm til scenebrug. Prøvede en masse forskellige musikforretninger og andre musikrelaterede webshops uden held.

Så fandt jeg, via en anden AV-leverandør, SAM online stores, og de havde simpelthen lige dét jeg skulle bruge. Jeg bestille stativet til min vga skærm og kun få dage senere blev den leverede uden yderligere omkostninger til min hoveddør.

Varen var præcis dét jeg længe havde ledt efter - ja, faktisk bedre end forventet. Nem at samle og jeg er en lykkelig tilfreds kunde.

Dér skal jeg helt sikkert handle igen.

den 23.05.2019 kl. 09:18

5 / 5

Dér skal jeg helt sikkert handle igen.

den 23.05.2019 kl. 09:18

SAM online stores Danmark

• Med online stores i Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig, Storbritanien, Østrig, Italien, Spanien og Irland, er vi en af de største producenter og sælger af præsentationsprodukter i Europa. 99% procent af hvad vi sælger er fremstillet i en af vores egne state-of-the-art produktionsfaciliteter. Vores egne mærker: sam creative, sam connect eller sam office, er blevet synonym for innovation og kvalitet til en god pris. Takket være vores moderne centrale distributionscenter, kan vi levere dine bestillinger hurtig til hele Vest Europa, hele året rundt. SAM online stores er producent, distributør og sælger; alles-i-1. Dette betyder, at vi har gode priser, korte leveringstider, produkter på mål og kunderservice fra eksperter. Vi mener, at dette er fordelene ved at købe direkte hos producenten!

• Adresse:

12.07.2019 kl. 17:25
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

mere »

eKomi niveauer