Bedømmelse for: SAM online stores Danmark

4  /  5

Calculated from 46 reviews (de seneste 12 måneder) from 4 accounts.
Samlede bedømmelser: 204

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

Showing english reviews from customers who have completed a transaction with SAM online stores Danmark

Dejligt at fragtmand ringer for at høre hvor han skal stille pakken

den 14.10.2019 kl. 20:38

Alt fungerede perfekt .

den 14.10.2019 kl. 20:38

5 / 5

Jeg er fantastisk god tilfreds. Varen var godt pakket ind hurtig levering, nemt at bestille over nettet, god sikkerhed jeg vil aldrig være bange for at handle med jer over nettet

den 12.10.2019 kl. 11:17

den 12.10.2019 kl. 11:17

Perfekt !
    Bedste pris, nem bestilling og hurtig levering - Intet at beklage sig over :)

den 02.10.2019 kl. 15:32

Perfekt !
    Bedste pris, nem bestilling og hurtig levering - Intet at beklage sig over :)

den 02.10.2019 kl. 15:32

SAM online stores Danmark

• Med online stores i Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig, Storbritanien, Østrig, Italien, Spanien og Irland, er vi en af de største producenter og sælger af præsentationsprodukter i Europa. 99% procent af hvad vi sælger er fremstillet i en af vores egne state-of-the-art produktionsfaciliteter. Vores egne mærker: sam creative, sam connect eller sam office, er blevet synonym for innovation og kvalitet til en god pris. Takket være vores moderne centrale distributionscenter, kan vi levere dine bestillinger hurtig til hele Vest Europa, hele året rundt. SAM online stores er producent, distributør og sælger; alles-i-1. Dette betyder, at vi har gode priser, korte leveringstider, produkter på mål og kunderservice fra eksperter. Vi mener, at dette er fordelene ved at købe direkte hos producenten!

• Adresse:

23.10.2019 kl. 13:38
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

mere »

eKomi niveauer