Bedømmelse for: SAM online stores Danmark

4.4  /  5

Calculated from 76 reviews (de seneste 12 måneder) from 4 accounts.
Samlede bedømmelser: 268

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

Showing english reviews from customers who have completed a transaction with SAM online stores Danmark

All is OK

den 27.08.2020 kl. 15:07

All is OK

den 27.08.2020 kl. 15:07

5 / 5

Hurtig levering - omend ikke helt de 2-3 dage, der blev lovet. Til gengæld var kundeservice hurtig til at reagere, og min pakke nåede sikkert frem. Kvaliteten var i top.

den 21.08.2020 kl. 14:11

den 21.08.2020 kl. 14:11

1 / 5

Her 9 dage efter bestilling venter jeg stadig, kan i følge t og t se at mine magneter er i Holland, så det er lidt svært at bedømme varen 😡

den 19.08.2020 kl. 17:09

1 / 5

den 19.08.2020 kl. 17:09

Tilfreds

den 19.08.2020 kl. 14:39

Tilfreds

den 19.08.2020 kl. 14:39

4 / 5

Jeg har købt et whiteboard. Og kvaliteten virker rigtig god og lever op til mine forventninger. Så alt i alt en god oplevelse.

den 15.08.2020 kl. 23:37

den 15.08.2020 kl. 23:37

SAM online stores Danmark

• Med online stores i Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig, Storbritanien, Østrig, Italien, Spanien og Irland, er vi en af de største producenter og sælger af præsentationsprodukter i Europa. 99% procent af hvad vi sælger er fremstillet i en af vores egne state-of-the-art produktionsfaciliteter. Vores egne mærker: sam creative, sam connect eller sam office, er blevet synonym for innovation og kvalitet til en god pris. Takket være vores moderne centrale distributionscenter, kan vi levere dine bestillinger hurtig til hele Vest Europa, hele året rundt. SAM online stores er producent, distributør og sælger; alles-i-1. Dette betyder, at vi har gode priser, korte leveringstider, produkter på mål og kunderservice fra eksperter. Vi mener, at dette er fordelene ved at købe direkte hos producenten!

• Adresse:

27.08.2020 kl. 15:07
  • Michael Ambros
    eKomi CEO

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

mere »

eKomi niveauer