Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!
Udmærket med eKomi-sølvmærket!
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 25.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, indretning til børneværelset, tøj og legetøj.

Mere

Mindre

Reelle kundeanmeldelser

Fuldt tilfredsstillende
Jeg giver 5 stjerner for nem bestilling og hurtig levering. Meget tilfreds.
Det var en gave og modtageren er ligeså tilfreds.
Meget tilfreds med behandlingen af min ordre !!
Rigtig godt tilbud på klapvognen, som vi købte - og rigtig hurtig levering.

Vi bestilte torsdag og havde klapvognen den følgende torsdag (og det skyldtes at PostNord var forsinket, så vi kunne ha' fået den endnu tidligere) - så afsendelsen fra Pink&Blue skete meget hurtigt.
Virkelig service - hurtig og virker betryggende med papirer til evt retur varer - så fine ting til ok pris etc etc
pinkorblue.dk Hej, tak for din bedømmesle.
Vi er glade for at høre, at du har været tilfreds med din handel hos os.
Derudover er vi glade for at høre, at du har været tilfreds med den service som vi yder for vores kunder.
Your pinkorblue.dk team
god service og ekspedition.
pinkorblue.dk Hej, tak for din bedømmelse her på eKomi.
Vi sætter pris på at høre, at du haft en god oplevelse i forbindelse med din handel hos os samt at du er tilfreds med den service vi yder.
Your pinkorblue.dk team
Hurtigt levering, kom indenfor lovet tid på 7 hverdage. Sparede mange penge på autostol, tilbehør til løbejogger og toilet til baby. Blev orienteret om køb og forsendelse via mail.
pinkorblue.dk Hej, tak for din anmeldelse.
Vi glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med din handel på vores webshop,samt at du har modtaget din bestilling uden problemer.

Your pinkorblue.dk team
Bredt varesortiment, gode priser og hurtig levering. Pinkorblue anbefales ubetinget.
pinkorblue.dk Hej, tak for din bedømmelse.
Vi sætter pris på, at du har taget dig tid til, at skrive en bedømmelse.
Derudover, vi glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med din handel på vores webshop, samt at du har fundet de ønskede produkter til en god pris.
Slutteligt er vi glade for at høre, at du sætter pris på den service som vi yder for vores kunder.
Your pinkorblue.dk team
Produktet kom hurtigt, men er svært at montere og vejledningen hjælper ikke.
pinkorblue.dk Hej, tak for din anmedelse.
Vi beklager, at du oplevede problemer i forbindelse men monteringen af produktet. Vi vil give denne information viderer til producenten, således de kan optimere vejledningen og/eller produktet.
Dog er vi glade for at høre, at du har modtaget produkt hurtigt efter bestillingen og at du derved ikke har oplevet problemer ved vores bestillingsproces.
Du ønskes en god dag.
Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Super service og hurtig levering
pinkorblue.dk Hej, tak for din bedømmesle.
Vi er glade for at høre, at du har været tilfreds med din handel hos os samt at du altid har modtaget din bestilling indenfor oplyste leveringsperiode uden problemer.

Hvad er eKomi?
eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
The eKomi Seals