Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!
Udmærket med eKomi-sølvmærket!
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 25.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, indretning til børneværelset, tøj og legetøj.

Mere

Mindre

Reelle kundeanmeldelser

Fik en god pris på *** produkter som jeg ikke har kunne finde andre steder. Desuden var jeg meget overrasket over hvor hurtigt det gik fra jeg bestilte til jeg modtog mine varer. Super god service.
pinkorblue.dk Hej, tak for din bedømmelse her på eKomi.
Vi er glade for at høre, at du har kunne finde de produkter du ønskede på vores webshop, og så oveni købet til en rigtig god pris, det er vi selvfølgelig kun glade for. Derudover er vi glade for at høre, at du er tilfreds med vores leveringsperiode samt den service vi yder.
Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Alt er gået helt som forventet. Hurtig ekspedition og levering.
Jeg er fuldt ud tilfreds.
pinkorblue.dk Hej og tak for din anmeldelse her på eKomi.
Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med din handel hos os.
Derudover er vi glade for at høre, at du har været tilfreds med vores service.
Hurtig levering - uden problemer. Gode produkter. Gode priser
pinkorblue.dk Hej og tak for din anmeldelse.
Hvor er det godt at høre, at du er tilfreds med de produtker vi har i shoppen.
Derudover er vi glade for at høre, at du oplevede hurtig levering af din ordre og at der ikke opstod nogle problemer under vejs.
God oplevelse
pinkorblue.dk Hej, tak for din bedømmelse her på eKomi.
Hvor er det godt at høre, at du har haft en god oplevelse i forbindelses med dit køb på vores webshop.
Du ønskes en rigtig god dag samt weekend. :)
Hurtig levering
pinkorblue.dk Hej, tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre, at du har modtaget din ordre hurtigt og at der ikke har været nogle problemer med forsendelsen.
***
pinkorblue.dk Hej,

tak for din anmeldelse på eKomi.

Vi kan desværre ikke se begrundelsen for din anmeldelse.
Vi dig derfor om at henvende dig til vores kundeservice, hvis du skulle opleve problemer med din ordre.

God dag! :-) Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Fantastisk hurtig levering - mange +'er herfra!
pinkorblue.dk Hej, tak for din bedømmelse.
Vi er rigtig glade for at høre, at leveringen af din ordre skete hurtigt og uden problemer, samt at du er tilfreds med den service vi yder.
Du ønskes en god dag samt en fantastisk weekend.:)
mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Super skarpe priser og god kundeservice. Levering var også hurtig og lige til døren :)
pinkorblue.dk Hej, tak for din bedømmelse her på eKomi.
Vi er glade for at du har været tilfreds med vores kundeservice, og at leveringen af din ordre foregik uden problemer.
God service
pinkorblue.dk Hej, tak for din anmeldelse her på eKomi,
Vi er galde for at høre, at du har været tilfreds med vores service.
mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Dårlig service. Jeg har fået at vide at jeg vil få penge for annulleret ordre i løbet i 7 arbejdsdage. Nu er der gået mere end 2 uger. Jeg har skrevet 4 mails, intet svar.
pinkorblue.dk Hej,

tak for bedømmelsen her på eKomi.

Efter en korrespondance med kunden viser det sig, at der er tale om en misforståelse.
Kunden oplevede problemer med en anden virksomhed, hvor hun havde svært ved at komme i kontakt med deres kundeservice efter et uheldigt forløb. Kunden er meget tilfreds med vores service og det modtagende produkt fra pinkorblue.dk.

Mvh.
pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team

Hvad er eKomi?
eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
The eKomi Seals