For virksomheder»

Beregnet fra 436 kundeanmeldelser
(seneste 12 måneder)
Samlede bedømmelser: 857

Reelle kundeanmeldelser

Alle kundeanmeldelser er fra kunder, som har gennemført transaktioner med pinkorblue.dk

/  5

Flot og hurtig levering, kørepose er meget fint, passer super godt til vores klapvogn, kørepose er meget varm

den 20.10.2017 kl. 09:50

/  5

Ingen problemer. Hele forløbet var til topkarakter.

den 20.10.2017 kl. 07:20

/  5

Super hurtig service - meget tilfreds

den 19.10.2017 kl. 06:15

/  5

Jeg er ked af de udsolgte vare. Hvor længe skal jeg vente? Har anbefalet jer til andre Med V.H. Sanne

den 18.10.2017 kl. 11:23

/  5

Det var lidt ærgerligt at det produkt, der var "vigtigst" ved vores bestilling (Janosch guitar), pludselig ikke kun købes alligevel og salget derfor blev annulleret. Nu kan man så igen få produktet - ifølge hjemmesiden er der 1 stk. på lager. Kunne man så ikke bare have fået tilsendt den lidt senere? Lidt synd at skulle bestille igen og betale fragten.
    Kommentar fra pinkorblue.dk:
    Hej, tak for din bedømmelse her på ekomi.
    Vi beklager at guitaren ikke kunne leveres sammen med din bestilling, dette er selvfølgelig ikke optimalt. Du er meget velkommen til at kontakte vores kundeservice således vi kan finde en rimelig løsning, hvis du ønsker at bestille guitaren på ny.
    Du ønskes en god dag. :-)
    Mvh. pinkorblue.dk

den 17.10.2017 kl. 21:11

Nem hjemmeside.
    Hurtig levering, selvom det var PostNord 😉
    Du kan trygt handle her.

den 17.10.2017 kl. 17:36

/  5

Overskuelig hjemmeside. Hurtig afsendelse og levering

den 17.10.2017 kl. 17:10

/  5

Kan varm anbefale andre at handle hos jer

den 17.10.2017 kl. 12:02

10/10

den 16.10.2017 kl. 10:20

/  5

Venlig betjening men alt for lang behandling. Modtog 20.09.17 varer, d 21.09.17 virkede varen ikke længere, returnerede d. 23.09... d30.09 kan jeg se at pakken er ankommet til Tyskland, d 04.09 får jeg mundtligt bekræftet (da jeg selv ringer) at varen er ankommet ved pink or blue dk og at den afsendes dagen efter, d 06.09 (ringer igen selv) får jeg lovning på at den afsendes efter weekenden, d 09.10 ringer jeg igen selv og kræver købet hævet eller godtgørelse såfremt pakken ikke er sendt d 10.10 inden kl 12.

D 10.10 modtager jeg endelig afsendelses bekræftelse, d 12.10 modtager jeg min pakke.. 15 dage tog det at modtage et legetæppe..
    Kommentar fra pinkorblue.dk:
    Hej og tak for din bedømmelse her på eKomi. Vi er ærgelige over at høre, at du har haft modtaget et produkt der ikke har virket optimalt. Dette er selvfølgelig yderst beklageligt. Vi ville sådan ønske, at vi kunne fremskynde processen, så det i disse tilfælde ikke ville tage så lang tid før at sagen kunne blive behandlet. Desværre er dette dog ikke på nuværende tidspunkt muligt. Vi skal modtage varen på vores lager og have pakket varen ud, før vi kan sende et nyt produkt afsted. Vi ønsker dig en god dag, på trods af det ærgelige forløb! Mvh. Team PinkorBlue

den 14.10.2017 kl. 09:26

pinkorblue.dk

• Pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 20.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, interiør til børneværelset, tøj og legetøj.

• Adresse:

eKomi garanterer:

• Pålidelig service
  • Sikker og transparent nethandel
  • Umiddelbart kontrol af servicekvaliteten
  • 764 positive kundeanmeldelser!

Hvad er eKomi?

eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
mere »

The eKomi Seals