Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

pinkorblue.dk
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 25.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, indretning til børneværelset, tøj og legetøj.

Mere

Mindre

Reelle kundeanmeldelser

Jørna T
Jeg vidste hvad jeg skulle købe, så jeg var godt tilfreds.
Linda J
Varen var lidt længe om at blive leveret, men den blev også bestilt på Black Friday :-)
Til gengæld var der hurtig og sød support, da jeg spurgte til leveringstiden.
Ove G
Købet forløb tilfredsstillende
tove J
jeg synes det gik nemt, men jeg havde ikke set at det var et tyskfirma og jeg synes at leveringen var lidt lang. eller også er jeg bare at det kommer inden for 2 dage. ..
katja h
Hjemmesiden er fin men der gik meget lang tid før jeg fik varen. Heldigvis bestilte jeg i god tid.
Asgrimur E.
Fik ikke varen i tid.
Efter at jeg fik besked om forsinkelsen kunne jeg ikke annullere ordren... " for de det var for langt ind i det fysiske processe " de er en mærkelig arbejds måde hvor for sender i så forsinkelse beskeden over hoved?
Dorthe B.
Alt gik gpdt
Benedikte R.
Effektiv forretningsgang fra bestilling til modtagelse .
Cedric C.
Order received quite late, 2 weeks against 3 working days.
This is not the end, order been delivered partially, 2 weeks more for the remaining.
Jeannette justine W.
Hele processen har været helt i top?!

Hvad er eKomi?

eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.

The eKomi Seals