Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!
Udmærket med eKomi-sølvmærket!
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 25.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, indretning til børneværelset, tøj og legetøj.

Mere

Mindre

Reelle kundeanmeldelser

Lene B.
God site med fine produkt beskrivelser. Til overflod link til video.
Lee Irving hurtig og uproblematisk. Info undervejs rigtig god.
pinkorblue.dk Hej. Mange tak for din anmeldelse! Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med vores webshop og ikke mindst leveringen. Hav en dejlig dag! Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Kamma V.
Grunden til jeg ikke giver 5 stjerner erat der ikke er danske instruktioner i spillet - her er der tale om et musespillet .
Mener det er et EU krav .
pinkorblue.dk Hej. Mange tak for din anmeldelse! Beklager at der ikke fulgte de ønskede instruktioner med til dit produkt. Det vil vi følge op på. Hav en mega lækker weekend! Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Anna Vonsild A.
Hurtig levering
pinkorblue.dk Hej. Mange tak for din anmeldelse! Vi er meget fornøjede med, at du havde en god oplevelse og det hele gik, som det skulle. Hav en dejlig dag! Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Ole A.
Fuld ud tilfreds.
pinkorblue.dk Hej. Mange tak for din anmeldelse! Det er dejligt at høre, at du er synes godt om vores webshop. Hav en dejlig dag! Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
niclas s.
Gik fint
pinkorblue.dk Hej. Mange tak for din bedømmelse. Det er skønt at høre, at alt gik, som det skulle Hav en dejlig dag! Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Anja F.
Alt gik fint til en fin pris.
pinkorblue.dk Hej. Mange tak for din anmeldelse. Det er altid en fornøjelse at høre, at vores kunder er tilfredse. Vi håber, at din bestilling lever op til din forventning. Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Karen S.
Hurtig levering.
pinkorblue.dk Hej. Mange tak for din anmeldelse! Super godt at alt gik, som det skulle. Hav en fantastisk dag og weekend, når du når dertil! Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Mette M.
Hurtig levering
Lene B.
Den rigtige vare til den rigtige pris - hurtig levering !
pinkorblue.dk Hej, tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse i forbindelse med din handel på vores webshop samt at du modtog din bestilling hurtigt uden problemer. Du ønskes en god dag samt en fantastisk weekend. Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team
Marie B.
Nemt og hurtigt
pinkorblue.dk Hej, mange tak for din anmeldelse! Vi er super glade for at høre, at du er tilfreds med pinkorblue! Mvh. pinkorblue.dk Your pinkorblue.dk team

Hvad er eKomi?
eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
The eKomi Seals