For virksomheder»

Beregnet fra 437 kundeanmeldelser
(seneste 12 måneder)
Samlede bedømmelser: 789

Reelle kundeanmeldelser

Alle kundeanmeldelser er fra kunder, som har gennemført transaktioner med pinkorblue.dk

/  5

fantastisk og venlig service med hjælp til valg af produkter, spørgsmål mm. Jeg handler helt klart her igen :-)

den 18.08.2017 kl. 09:16

/  5

Der er et godt produkt, jeg elsker det, og min søn elsker også det.

den 17.08.2017 kl. 08:44

/  5

Nem hjemmeside, nem bestilling og blev hurtig afsendt, hvilket jeg ville give 5 stjerner til! MEN Leveringen (postnord)! 3 gange måtte chaufføren komme med min pakke til mig. 1. Gang smuttede han igen, på trods af, alle vinduer stod piv åbne, han vælger også og holde helt ude ved hovedvejen, så hverken jeg eller mine to hunde hører ham, hvilket er helt unormalt, så han har ikke gjort meget opmærksom på sig selv! 2. Besøg får jeg og vide af kundeservice de kommer næste dag mellem 12-16, chaufføren kommer så kl 09:54, hvilket jeg ser på mail kl. 16:10, da jeg undre mig over han ikke er kommet endnu (jeg var hjemme fra kl. 11:30 denne dag) 3. Dag føler jeg mig nødsaget til at sidde ude på min trappe foran døren, så chaufføren ikke ser sit snit til bare at smutte, eller at han mener vi ikke er hjemme! Så prg. Postnord kun 4 stjerner.

den 16.08.2017 kl. 20:12

/  5

God oplevelse. Billigst med varen, og hurtig levering

den 16.08.2017 kl. 13:27

/  5

Synes det er sløjt at man først adviseret kunden om at man har slettet en del af ordren, efter den er afsendt!! Mangler nu en ting og skal betale fragt på ny et andet sted. Ringe af pinkorblue. Valgte derfor ikke at afhente pakken på posthuset, og handler et andet sted fremover.
    Kommentar fra pinkorblue.dk:
    Hej, tak for din bedømmelse her på eKomi. Vi beklager meget din ærgelige oplevelse ved at handle med os. Der har desværre været sket en fejl i lager bestandingen og din ønskede vare var derfor ikke på lager alligevel. Dette er selvfølgelig ikke optimalt og vi bestræber os på at rette disse fejl på bedst muligt vis. Du skal være velkommen til at kontakte os på info@pinkorblue.dk, så vi kan finde en løsning, da du selvfølgelig ikke skal betale fragt for at få den ønskede vare. Ønsker du ikke at handle ved os mere, respektere vi dit valg og vi ønsker dig en god dag med på vejen. Mvh. PinkorBlue

den 16.08.2017 kl. 12:27

/  5

Jeg syntes ikke jeg kan komme på noget at gøre bedere

den 15.08.2017 kl. 09:31

Alt fungerede perfekt.
    Hurtig levering og varene af høj kvalitet.

den 15.08.2017 kl. 08:40

/  5

I glemte at sende min ene bestilling ud af to. Det tog 100 år før der blev sendt en erstatningspakke. En irritererende og besværlig proces, når det er jer, der har begået fejlen.
    Kommentar fra pinkorblue.dk:
    Hej, tak for din anmedelse her på ekomi.
    Vi har fuld forståelse for din frustarion, og beklager selvfølgelig den lange og besværlige proces. I dette tilfælde var der tale om en fejl vi ikke har oplevet før, og der har derfor været mange mennesker indblandet, for at finde ud af hvor fejlen er sket. Efter sagen var belvet undersøgt, kunne vi endelig sende en erstatningspakke afsted til dig.
    På trods af alt bøvlet, ønskes du en god dag.
    Mvh. PinkorBlue

den 14.08.2017 kl. 12:20

Super

den 14.08.2017 kl. 06:15

Helt perfekt handel

den 13.08.2017 kl. 08:26

pinkorblue.dk

• Pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 20.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, interiør til børneværelset, tøj og legetøj.

• Adresse:

eKomi garanterer:

• Pålidelig service
  • Sikker og transparent nethandel
  • Umiddelbart kontrol af servicekvaliteten
  • 703 positive kundeanmeldelser!

Hvad er eKomi?

eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
mere »

The eKomi Seals