For virksomheder»

Beregnet fra 486 kundeanmeldelser
(seneste 12 måneder)
Samlede bedømmelser: 970

Reelle kundeanmeldelser

Alle kundeanmeldelser er fra kunder, som har gennemført transaktioner med pinkorblue.dk

/  5

God hjemmeside og en hurtig levering efter vores bestilling.

den 13.12.2017 kl. 09:27

/  5

super hurtig, ingen problemer, så kan anbefales

den 13.12.2017 kl. 02:38

/  5

God og troværdig håndtering af ordren - kan klart anbefales

den 12.12.2017 kl. 16:33

/  5

Meget lidt information. Pludselig var pakken der bare

den 12.12.2017 kl. 09:07

/  5

Goa service og hurtig levering

den 11.12.2017 kl. 20:24

God & effektiv levering

den 11.12.2017 kl. 15:16

/  5

Jeg har haft en særdeles positiv oplevelse ved bestilling af vare ved Pinkorblue. Alt i den skønneste orden.

den 11.12.2017 kl. 13:42

/  5

Lang leverings tid. Men var gode til undersøge ti give pga den lange leveringstid.
    Kommentar fra pinkorblue.dk:
    Hej, tak for din bedømmelse her på eKomi.
    Vi beklager først og fremmest den lange leveringstid. Under normale omstændigheder har vi ca. 3-5 leveringshverdage. Dette bliver også oplyst inde i vores webshop. Skulle vi opleve travle dage på lageret, f. eks. grundet Black Friday el. lign., vil dette også blive oplyst i varekurven under selve bestillingsprocessen. Da du foretog din bestilling på Black Friday oplyste vi, at vi oplever 1-2 ekstra leveringshverdage. I denne periode når vi derfor op på en leveringstid på ca. 4-7 leveringshverdage. Desværre Postnord også oplevet en står forsinkelse i denne periode, idet de også modtog mange flere pakker end forventet.
    Vi er dog glade for at du har modtaget din bestilling.
    Du ønskes en god dag samt en god jul.
    Mvh. pinkorblue.dk

den 11.12.2017 kl. 12:55

/  5

Jeg købte en hel del af haba kuglebanen, men det fremgår ikke at man bør købe et stort begyndersæt - måske to - for at have nok almindelige klodser. Dertil kommer at kuglebanen står meget ustabilt, og de små røde 'klemmer' er dyre.
    Hvis man skal have rigtig glæde af dette system - som jo er lækkert lavet og med mange sjove detaljer - så skal man ofte rigtig rigtig mange penge.
    Ærgerligt. Jeg overvejer at forsøge at sælge alt det jeg købte.Æv.
    Mvh
    ***
    Kommentar fra pinkorblue.dk:
    Hej, tak for din bedømmelse her på eKomi.
    Vi beklager at den information der bliver oplyst på vores webshop omkring haba kuglebaner ikke lever op til dine forventninger. Dog bliver der til hver artikel i produktbeskrivelsen beskrevet hvad det givende sæt indeholder. Det fremgår derfor hvilke dele der følger med i de forskellige sæt.
    Du ønskes en god dag samt en god jul.
    mvh. pinkorblue.dk

den 11.12.2017 kl. 10:17

/  5

Super nem hjemmeside, og pakken med det bestilte kom efter ganske få dage :)

den 11.12.2017 kl. 10:10

pinkorblue.dk

• Pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 20.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, interiør til børneværelset, tøj og legetøj.

• Adresse:

eKomi garanterer:

• Pålidelig service
  • Sikker og transparent nethandel
  • Umiddelbart kontrol af servicekvaliteten
  • 864 positive kundeanmeldelser!

Hvad er eKomi?

eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
mere »

The eKomi Seals