Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

pinkorblue.dk
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 25.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, indretning til børneværelset, tøj og legetøj.

Mere

Mindre

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

• Bedømmelsesdato
    (den laveste først)
Madalina Iuliana V.
Very good
Cecilie J
Hjemmesiden kunne godt være mere overskuelig, men generelt er det helt let at finde alt, man kigger efter, så det er blot et tip til hvad der evt. kan forbedres. Bedre design/overblik af varer.
Chanette M
Kan trygt og varmt anbefale at handle ved Dem
Marianne M.
Bestilte en børne knagerække men fik et ur, og nu skal jeg så vente på at få en “strimmel” så jeg kan sende det retur.
helle k
*****
Larisa Dana B
hurtig levering og meget korrekt
Simona C
Nemt og hurtigt
Allan S.
Det gik stærkt med at lev varede og hæve pengene, men da der så viser sig at være lev en forkert del, så er det noget helt andet, der er nu gået 6 dage og de har stadig ikke kunnet komme med en forventet lev dato af reservedelen. Det er ikke iorden, og jeg har stadig ikke hørt noget fra jer med svar på min sidste mail...
Silvia L
Produktet levede op til mine forventninger, der var ingen beskadigelser, og levering var hurtig trods Covid-tider:)
Irene Ø
Enkel og nemt at bestille fra hjemmesiden. Alt i alt tilfreds. Dog tog levering en uge måske pga. Corona og modtager blev ikke adviseret på SMS.

eKomi niveauer