Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

pinkorblue.dk
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 25.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, indretning til børneværelset, tøj og legetøj.

Mere

Mindre

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

• Bedømmelsesdato
    (den højeste først)
  • Karakter
    (den laveste først)
Susanne H.
Effektiv og hurtig levering.
Julie E.
God pris og hurtig levering.
Dorthe C.
Hurtig levering. Varen lever op til beskrivelsen Et lille minus er at hvis man bestiller to vare samtidig så kommer de på to forskellige dage
Mille sophia A.
Det gik fint med bestillingen, men da jeg bestiller hjemme levering og er hjemme hele dagen får jeg en mail om at jeg ikke har været hjemme, så derfor bliver den sendt videre til et andet posthus, det så fair nok, men så bliver det sendt til et posthus i den anden ende af byen + jeg først kunne hente den dagen efter, da jeg så får varen er det slet ikke det der er på billedet, den er pænt sagt grim! Men jeg gider ikke sende den retur da jeg ikke magter da jeg har en MEGET travl hverdag .....
Sten H.
Ønsker en bekræftigelse med samme efter ordreafgivelsesfasen så man er sikker på et er ok
Lea Høgh M.
Meget tilfreds hurtig levering og fine produkter til en god fornuftig pris.
Johan L.
det fungerede perfekt
Benny R.
Det gik hurtig det hele var ok ingen problemer
Lene F.
Nem at bestille på nettet, billig og hurtig levering. Alt fungerede super godt 😄
Pia O.
Nemt og overskueligt

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

eKomi niveauer