Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

pinkorblue.dk
pinkorblue.dk
pinkorblue.dk – en e-mærket online shop med produkter til dig og dit barn! Med få klik kan du finde mere end 25.000 konkurrencedygtige produkter til din baby: autostole, barnevogne, indretning til børneværelset, tøj og legetøj.

Mere

Mindre

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

• Bedømmelsesdato
    (den højeste først)
  • Karakter
    (den laveste først)
Frederikke M
Jeg var i tvivl om indholdet i varen (medfølgende beslag til barnesæde) og fik hurtigt og udførligt svar fra jeres kundeservice. Varen blev købt, leveret kort efter og alt er som det skal være. Så tak for det :)
Cheri S.
Det er simpelthen så ringe service. Min bryst pumpe gik i stykker for anden gang og der gik næsten 2 uger for de svarede. På tredje uge har jeg stadig ikke modtaget en ny. Jeg har ringet flere gange hvor de lover at rykke på problemet med lige lidt sker.
Vi har måtte købe en ny da vi ikke kunne blive ved at vente og bad da om pengene tilbage, det kunne vi ikke få men de ville sende en ny. Nu sidder vi så med to Brystpumper.
Eva Husmer H.
Det hele er bare ok 👍
Camilla K.
Levering til tiden, og pakket godt ind.
Jeanett H.
Overskuelig hjemmeside. Let at betale. Pakke sendt med det samme
Maria N.
Nemt at bestille. Kunne godt have brugt flere billeder eller bedre beskrivelse af produktet.
Kirsten R.
Velfungerende hjemmeside.
Mona J.
Alt var fint
Niels Ove L.
Jeg havde en okay oplevelse med webshoppen, sortimentet passede til det vi skulle bruge til gaver. Betaling og forsendelse var også okay. Jeg er ny i at handle så det var en ovenud god oplevelse.
Jesper R.
Hjemmesiden var meget brugervenlig. Alt var godt fra varen var tilføjet i kurven.
God kommunikation hele ordrensforløb.
Kan klart anbefale pinkorblue.

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

eKomi niveauer