Certifikat

Udmærket med eKomi-guldmærket!

Udmærket med eKomi-guldmærket!

Deichmann DK
Deichmann DK
Deichmann onlineshop giver dig overblik over hele vores skokollektion. Her finder du både sommer- og vintermodeller, i ekstra store samt ekstra små størrelser. Onlineshoppen tilbyder gratis levering og returnering, men du har også mulighed for, at returnere eller bytte en vare i en af vores mange butikker landet over.

Mere

Mindre

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

• Bedømmelsesdato
    (den nyeste først)
  • Bedømmelsesdato
    (den ældste først)
  • Karakter
    (den højeste først)
  • Karakter
    (den laveste først)
jeg har fået fint service og ved retur af varen og personalet i butikken i Rødovre søde og flinke og hjælpsomme
*****
Hurtig god pris gode sko gode tilbud og
utroligt nemt at bestille
nem hjemmeside
bestilling givet
hurtigt forsendelse til dør
varen ( sandal ) god kvalitet
Søde, lette sandaler. Størrelsen passede. Levering som ønsket. En handel, som godt kan lokke til flere køb.
Det er rigtig nemt og virkelig hurtigt at handle her.
Hurtig lerverning
Kvalitet som forventet og lynhurtig levering
Nogle af skoene lever ikke op til beskrivelserne, og kan ikke bruges. Generelt er jeg dog tilfreds.
Bruger internethandel hver gang. Har store fødder, men sandaler er fint i str. 42 hvorimod støvler hedder str 43

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

eKomi niveauer