Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

emp-shop.dk
emp-shop.dk
EMP blev grundlagt 1986 i Lingen, Tyskland, af fans, for fans. Siden er vi vokset til at blive Europas førende webshop indenfor rock og underholdning. EMPs sortiment omfatter tøj, merchandise, smykker, musik og meget mere. EMP har altid stået for en individuel livsstil, og modet til at skille sig ud fra mængdem - en livsstil, som millioner af fans deler med os. Med et varieret produktsortiment på over 30.000 varer, herunder officielle licenser fra de største internationalt anerkendte bands som Metallica, AC/DC og Iron Maiden samt film og serier som Star Wars, Harry Potter, The Walking Dead og mange flere! Vi leverer til millioner af fans over hele Europa. Du kan altid finde hele produktsortimentet og mere information på www.emp-shop.dk.

Mere

Mindre

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

• Bedømmelsesdato
    (den nyeste først)
  • Bedømmelsesdato
    (den ældste først)
  • Karakter
    (den højeste først)
  • Karakter
    (den laveste først)
Meget tilfreds. Varerne kommer hurtigt frem, og det er nemt at bestille.
Levering varede en lille uges tid, jeg modtog de rette størrelser i lækker kvalitet👌
Altid en fornøjelse at handle hos jer. ❤
Jeg har handlet hos EMP i en del år snart og det er altid en fornøjelse at lægge i varekurv og selvfølgelig købe. Jeg e mega tilfreds
***
fin hjemmeside, gode varer
God kvalitet og hurtig leverencer :)
Alle min pakke laveres på deres tid og det kommer altid så hurtight så mulight.
Et dejligt stort udvalg at merch og andet, elsker udvalget, for altid det jeg har bestilt og får det også til det forventede tidspunkt.

Emp shop er min absolut favorite hjemme side når det gælder om at finde gaver til mig selv eller venner
god oplevelse og god service
Det er nogle godt produkter

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

eKomi niveauer