Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

emp-shop.dk
emp-shop.dk
EMP blev grundlagt 1986 i Lingen, Tyskland, af fans, for fans. Siden er vi vokset til at blive Europas førende webshop indenfor rock og underholdning. EMPs sortiment omfatter tøj, merchandise, smykker, musik og meget mere. EMP har altid stået for en individuel livsstil, og modet til at skille sig ud fra mængdem - en livsstil, som millioner af fans deler med os. Med et varieret produktsortiment på over 30.000 varer, herunder officielle licenser fra de største internationalt anerkendte bands som Metallica, AC/DC og Iron Maiden samt film og serier som Star Wars, Harry Potter, The Walking Dead og mange flere! Vi leverer til millioner af fans over hele Europa. Du kan altid finde hele produktsortimentet og mere information på www.emp-shop.dk.

Mere

Mindre

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

• Bedømmelsesdato
    (den nyeste først)
  • Bedømmelsesdato
    (den ældste først)
  • Karakter
    (den højeste først)
  • Karakter
    (den laveste først)
altid nemt og hurtig levering
Vil helt sikkert handle der igen.
Altid tilfreds, jeres service er altid i top og i gør lidt mere ud af tingene end andre! :)
I love this site I only buy clothes here
Rigtig god🌞
I holder 100!🤘👍
Jeg har benyttet EMP flere gange og har altid været meget tilfreds. Dejlig hurtig levering og jeg har endnu ikke oplevet fejl ved nogen af mine vare.
Helt klart noget jeg vil anbefale til andre.
syndes det er dårlig stil at i ikk vil hjælpe med at rette ens fejl, nå man opdagen den før i for send ens pakker afsted, men ellers er jeg glad for varen
Har handlet hos jer en del gange, og har næsten altid fået en super service, der har lige været en enkel gang hvor i har været meget personlige og meget ubehagelige anlagt over for os, derfor ***
god og en process, men gode muligheder for betaling/levering.
leveringen kom som aftalt, og track/trace gennem hele forløbet.

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

eKomi niveauer