Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

emp-shop.dk
emp-shop.dk
EMP blev grundlagt 1986 i Lingen, Tyskland, af fans, for fans. Siden er vi vokset til at blive Europas førende webshop indenfor rock og underholdning. EMPs sortiment omfatter tøj, merchandise, smykker, musik og meget mere. EMP har altid stået for en individuel livsstil, og modet til at skille sig ud fra mængdem - en livsstil, som millioner af fans deler med os. Med et varieret produktsortiment på over 30.000 varer, herunder officielle licenser fra de største internationalt anerkendte bands som Metallica, AC/DC og Iron Maiden samt film og serier som Star Wars, Harry Potter, The Walking Dead og mange flere! Vi leverer til millioner af fans over hele Europa. Du kan altid finde hele produktsortimentet og mere information på www.emp-shop.dk.

Mere

Mindre

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

• Bedømmelsesdato
    (den nyeste først)
  • Bedømmelsesdato
    (den ældste først)
  • Karakter
    (den højeste først)
  • Karakter
    (den laveste først)
Alt er fint , med bestilling og kort levering.
Bare SÅ irreterende at Postnord vælger et afhentningssted så langt væk fra min bopæl.
****
Nemt og hurtig læst at finde rundt på hjemmesiden
Nemt og overskueligt
Nemt og lige til
Bestilling forløb fint
Alt hvad der kommer fra jer altid godt
Glimrende udvalg
Fantastisk side med fantastisk ting. Regelmæssige tilbud. Man kan ikke forvente særligt meget mere. De svare gerne på spørgsmål. Tøjet er faktisk meget god kvalitet og holder længe hvis man ikke mishandler det.
Altid god service hos jer. Nemt og hurtigt

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

eKomi niveauer