Certifikat

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

Udmærket med eKomi-sølvmærket!

emp-shop.dk
emp-shop.dk
EMP blev grundlagt 1986 i Lingen, Tyskland, af fans, for fans. Siden er vi vokset til at blive Europas førende webshop indenfor rock og underholdning. EMPs sortiment omfatter tøj, merchandise, smykker, musik og meget mere. EMP har altid stået for en individuel livsstil, og modet til at skille sig ud fra mængdem - en livsstil, som millioner af fans deler med os. Med et varieret produktsortiment på over 30.000 varer, herunder officielle licenser fra de største internationalt anerkendte bands som Metallica, AC/DC og Iron Maiden samt film og serier som Star Wars, Harry Potter, The Walking Dead og mange flere! Vi leverer til millioner af fans over hele Europa. Du kan altid finde hele produktsortimentet og mere information på www.emp-shop.dk.

Mere

Mindre

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

• Bedømmelsesdato
    (den nyeste først)
  • Bedømmelsesdato
    (den ældste først)
  • Karakter
    (den højeste først)
  • Karakter
    (den laveste først)
Varene kom frem, pasform som forventet.
Maget tilfreds levering til punkt og prikke ingen problemer
Hurtig ekspedition, fantastiske vare.
Altid god kommunikation. ❤️
Hurtig fragt og kvaliteten er i top..
Men og hurtig handel og levering igen! Mange tak! 😀
Det var meget nemt. God hjemmeside. Nu venter vi bare på varen. 😁
Nem bestilling uden problemer
Rigtig god service. Da jeg havde lavet en fejl ved bestilling. Er kun glad for at handle hos EMP.
Modtager ingen ting fra jer . Og kan ikke se pakken nogle steder. Men der mangler penge
Super service, fuldt ud tilfreds, vil klart anbefale EMP til andre.

Hvad er eKomi?

eKomi er en uafhængig servicetjeneste, der hjælper virksomheder med at indsamle reelle, erfaringsbaserede kundebedømmelser for butikker, produkter og tjenester. Denne værdifulde feedback øger gennemsigtigheden, og giver større sikkerhed for dig som forbruger.

eKomi niveauer