Certifikat

Udmærket med eKomi-bronzemærket!
Udmærket med eKomi-bronzemærket!
hotelopia.dk
hotelopia.dk
Hotelopia er en del af Hotelbeds Group, som er et ledende europæisk rejsebureau der tilbyder deres services til mere end 30 millioner kunder i mere end 180 lande på tværs af deres forskellige kendetegn. Hotelopias formål er, at hjælpe den individuelle rejsende der rejser i forretningsøjemed eller på fornøjelsesrejse, med at finde og reservere sit hotel nemt og sikkert, og til en passende pris. Vi tilbyder et stort udbud af forskellige hoteller og lejligheder, fra de helt enkle til luksushoteller og lejligheder med fem stjerner. Vi disponerer over de mest populære turistdestinationer i verdens afkroge, og vi arbejder hver dag med, at tilføje nye steder til vores website. Vores kunder kan vælge mellem mere end40.000 hoteller, på flere end 2.800 destinationer i Europa, Nordamerika, Latinamerika, Caribien og Asien. Vi har et team af opmærksomme medarbejdere, der hjælper vores kunder og guider dem med det de har behov for.

Mere

Mindre

Reelle kunde bedømmelser

Det var nemt at bestille, og da jeg havde spørgsmål undervejs, ringede jeg til Hotelopia. Jeg kom forholdsvis hurtigt igennem og fik den hjælp, jeg havde behov for.
Nu står så tilbage at se om selve rejsen opfylder det lovede.
Det er et dejligt hotel.
***
Jeg brugte *** igår til at booke og de datoer som jeg brugte/søgte på på *** blev åbenbart ændrer da jeg kom ind til jeres bookingside. Så da jeg stod på Bali så havde jeg ikke hotellet da jeres side at sat dagsdato ind og ikke taget den søgte dato med over som den ellers altid gør. Og jeg ved at jeg har brugt den korrekte dato da min app gemmer den sidste søgning når man åbner igen
meget nemt og huttigt
Loyale og hurtig service
super nemt.
Aldrig har jeg været ude for så besværlig og usikker betalng. håber ikke at jeg er blebet "snydt"i
nemt og hurtigt
Det er umuligt at afbestille igen, har prøvet at komme i kontakt over tlf og hjemmeside da jeg ikke fik behov for min booking ***

Hvad er eKomi?
eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
The eKomi Seals