Certifikat

Udmærket med eKomi-bronzemærket!
Udmærket med eKomi-bronzemærket!
hotelopia.dk
hotelopia.dk
Hotelopia er en del af Hotelbeds Group, som er et ledende europæisk rejsebureau der tilbyder deres services til mere end 30 millioner kunder i mere end 180 lande på tværs af deres forskellige kendetegn. Hotelopias formål er, at hjælpe den individuelle rejsende der rejser i forretningsøjemed eller på fornøjelsesrejse, med at finde og reservere sit hotel nemt og sikkert, og til en passende pris. Vi tilbyder et stort udbud af forskellige hoteller og lejligheder, fra de helt enkle til luksushoteller og lejligheder med fem stjerner. Vi disponerer over de mest populære turistdestinationer i verdens afkroge, og vi arbejder hver dag med, at tilføje nye steder til vores website. Vores kunder kan vælge mellem mere end40.000 hoteller, på flere end 2.800 destinationer i Europa, Nordamerika, Latinamerika, Caribien og Asien. Vi har et team af opmærksomme medarbejdere, der hjælper vores kunder og guider dem med det de har behov for.

Mere

Mindre

Reelle kunde bedømmelser

Jeg kan anbefale til andre rejsende det er nemt og billigt.
Kanon hjemmeside og til gode priser
okdet er da helt fint
det gik nemt at købe hotel
Mens jeg var ved at lave reservationsformular og skulde til at læse betingelserne , forsvandt min side , og der stod kun at jeg skulde logge ind med Bookingnummer og e-mail . da jeg ikke havde set et Bookingnummer , og så havde jeg ikke den mulighed - det var forvirrende og jeg prøvede på en helt ny Booking , DET kunde jeg ikke , skulde gøre den der var i gang færdig , Men hvor var den henne...... LIGE indtil jeg så med småt oppe i højre hjørne / der stod : DIN INDKØBSKURV .. ahhhh reddet ...var der også noget med mit navn ikke måtte stå med stort , og så tog jeg også fejl at Fly Booking nummer og Fly Nummer . Det undrede mig også at min ledsager ikke skulde skrives ind i formularen . " i learning by doing ! -

Super nem og hurtig bestillig af hotel.
Jeg har forsøgt flere gange at sende en mail og fortælle at jeg andkommer natten mellem den 2 og 3 kl. Ca. 4 am.
Jeg har brugt den anviste mail til ***
Det er ikke godt nok.
Meget nemt og hurtigt at bestille et værelse.
overskueligt og let/nem selvbetjening - booker faktisk ALTID ***
live chat

Hvad er eKomi?
eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
The eKomi Seals