For virksomheder»

Beregnet fra 104 kundeanmeldelser
(seneste 12 måneder)
Samlede bedømmelser: 655

Reelle kundeanmeldelser

Alle kundeanmeldelser er fra kunder, som har gennemført transaktioner med Lyskilderdirekte.dk

/  5

Modtog nogle lysrør, nogle var transportskadet, blev ombyttet uden besvær, fin service.

den 20.10.2017 kl. 08:29

Intet

den 19.10.2017 kl. 19:53

/  5

Jeg synes simpelthen I gør det fremragende på alle parametre og kan ikke finde steder hvor I kan optimere eller gøre det endnu bedre selvom jeg anstrenger mig. Bravo

den 19.10.2017 kl. 06:25

Hurtig levering.
    Det bliver dog ikke *** som leverer næste gang. *** som pakke shop med kun en ansat, som låser butikken af når vedkommende skal på toilettet.
    Jeg troede først at butikken var permanent lukket.
    Det er nemmere at afhente i supermarkedet eller på tankstationen, de har også længere åbningstider.

den 17.10.2017 kl. 17:45

/  5

Der er et minimumbeløb der skal købes for før man kan bestille. Det er som privatperson ikke hensigtsmæssigt.

den 17.10.2017 kl. 02:21

/  5

Gode priser, hurtig levering.
    Ved den sidste leverance var der fejl på en komponent,efter henvendelse til firmaet var der ingen problemer med at få tilsendt en erstatning.
    Så fem stjerner herfra.

den 15.10.2017 kl. 08:52

/  5

Jeg synes det er nemt at bestille hos jer, og priserne er gode, også levering var hurtigt, derfor jeg er godt tilfreds.

den 13.10.2017 kl. 17:30

Indtil videre ingen.

den 13.10.2017 kl. 15:52

alt var perfekt

den 12.10.2017 kl. 08:06

/  5

det var enormt besværligt overhovedet at få lov at handle på hjemmesiden. Når jeg kontaktede kundeservice, blev man mødt af engelsk tale. ( Jeg hverken taler eller skriver engelsk ) Jeg prøvede at telefonere flere gange, men blev mødt af en lyd svarende til en telefonsvare. pludselig kunne jeg afgive min ordre.men lidt mystisk som om det var en udenlandsk hjemmeside.Varene kom relativt hurtigt,jeg tror,de kom fra Holland.Endvidere blev jeg bombarderet med utallige mails,angående vare i min indkøbsvogn hos jer i flere dage efter modtagelsen af min ordre. Jeg ved ikke hvad,der er gået galt, men alt i alt en super dårlig oplevelse

den 11.10.2017 kl. 11:18

Lyskilderdirekte.dk

• Hos Lyskilderdirekte.dk specialiserer vi os i salg af pærer, belysning og armaturer fra verdens største belysning mærker inklusive Philips, Osram, Sylvania eller GE. Vi har mere end 300.000 tilfredse kunder! Lyskilderdirekte.dk har top kundeservice og pålidelige & hurtige logistik.

• Adresse:

eKomi garanterer:

• Pålidelig service
  • Sikker og transparent nethandel
  • Umiddelbart kontrol af servicekvaliteten
  • 619 positive kundeanmeldelser!

Hvad er eKomi?

eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
mere »

The eKomi Seals