Certifikat

Udmærket med eKomi-bronzemærket!
Udmærket med eKomi-bronzemærket!
Lyskilderdirekte.dk
Lyskilderdirekte.dk
Hos Lyskilderdirekte.dk specialiserer vi os i salg af pærer, belysning og armaturer fra verdens største belysning mærker inklusive Philips, Osram, Sylvania eller GE. Vi har mere end 300.000 tilfredse kunder! Lyskilderdirekte.dk har top kundeservice og pålidelige & hurtige logistik.

Mere

Mindre

Reelle kundeanmeldelser

Ekstrem høj retur porto, da lageret ligger i Holland.
***
Knivskarp professionel service, de gutter ved, hvad de har med at gøre!
Jeg har handlet med Lyskilden direkte en tre fire ganger, og har været tilfreds, men sidste gang jokker de i spinaten så det siger spar to!!
Jeg modtaget en email fra GLS at varen ikke blev indleveret på afsender sted, derfor blev den 5 dage forsinket, grundet helligdag etc. Det har jeg forståelse for, men ikke at Lyskilder direkt lyver mig direkte op i ansigtet, med at de sender mig besked om at varen var pakket og på vej... For det var den ikke på det tidspunkt. Så derude, skal I bruge varen til en speciel dag, så stol IKKE på lyskilden direkt leverings lovnader!!
Kun god oplevelse. Varen kom hurtigt i fejlfri stand - og ordren blev hele tiden fulgt. Handler igen.
Fin service, hurtig levering
God og hurtig levering.
God kvalitit på varen.
fantastisk service fra kundesupport
Præcis og hurtig levering :-)
Hurtig ordrebehandling
Hurtig levering
Sikker emballage
Det leverede fungerer helt som forventet.
Jeg vender tilbage når jeg skal have mere LED

Hvad er eKomi?
eKomi sørger for en uafhængig og gennemskuelig service for samling og administration af kundeanmeldelser og bedømmelser. eKomi samler reelle kundeanmeldelser for butikker, produkter og tjenester.
The eKomi Seals