Certifikat

TVOphaeng.dk
TVOphaeng.dk

Mere

Mindre

Reelle kundebedømmelser – fra kunder til kunder

• Bedømmelsesdato
    (den højeste først)
  • Karakter
    (den laveste først)
Martin k.
I bestillingsflowet vil det være rart med en beskrivelse af leveringsmuligheder samt forventet leveringsdato.
Conny L.
Rigtig fint produkt, som lever op til forventningerne .
Elnaz K.
Hurtig levering ***
Inger Marie S.
Jeg er tilfreds med leveringen som er hurtig og præcis
Det undre mig st der på hjemmesiden står der er gratis fragt og at pengene først hæves når det bestilte er pakket og sendt
Det er ikke det der sker
Det er ikke muligt at bestille uden der er tillagt fragt gebyr og pengene blev hævet samtidig med bestillingen
I princippet er begge dele ok men det der står passer ikke med virkeligheden Så kan man godt blive i tvivl om det er et firma man kan stole på
Mvh

***
Niels M.
****
Mads H.
Jeg er tilfreds med varen, jeg var dog ked af at finde ud at jeg havde valgt den forkerte. Der var 2 fuldstændige ends vare, det var kun prisen der var forskellig. Så jeg tog den billige, det viser sig så da jeg fik den hjem af den ikke kunne vippe tv’et op og ned. Også kunne jeg så se på en af billeder af det kun var den ende model som kunne dette. Jeg syndes godt man kunne gøre det tydligere at dette var forskellen på de to modeller .
Tina H.
Helt igennem okay proces,. Beskrivelse af vare og kvalitet af denne er også udmærket
Allan Juul J.
Selvom der var fejl på hjemmesiden blev det hurtigt ordnet med en stor rabat. Fin service.
Henrik Janwel H.
God service.og hurtig levering.
*******
Betina L.
Super godt ophæng. Gav dog lidt hovedbrud at montere.
Overskuelig hjemmeside og hurtig levering.

eKomi niveauer